• 15-01-2014, 14:44:41
    #1
    20 Vodafone TL = 17

    Skype : Otolike
  • 15-01-2014, 15:09:33
    #2
    Önce kontör sonra ödeme, kabulse pm at alayım.
  • 15-01-2014, 16:07:34
    #3
    30 TL alındı. Teşekkürler.
  • 21-01-2014, 00:11:48
    #4
    20 tl alındı teşekkürler .
  • 21-01-2014, 01:14:55
    #5
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 TL Vadafone TL = 17 TL
    Bir an yanlış yazıldı diye forum otomatik olarak mı kırmızılaştırmış diye düşündüm.
  • 21-01-2014, 13:38:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    20 tl alindi teşekkürler
  • 11-02-2014, 13:00:19
    #7
    20 tl alindi teşekkürler
  • 11-02-2014, 13:28:35
    #8
    Googital.com
    hangileri var pm alabilirmiyim
  • 06-03-2014, 05:35:11
    #9
    Konumuz guncel..