• 01-02-2014, 21:30:13
    #55
    model 4 e bayıldım hocam resim sizin çekiminiz galiba ama birkaç farklı fotoğraf ve son fiyatını gönderebilirmisiniz hocam. Birde istanbulun neresindesiniz uğrasak..
  • 01-02-2014, 21:40:07
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Model 4 detaylı foto alabilirmiyim
  • 01-02-2014, 21:50:55
    #57
    http://us.tagheuer.com/uploads/produ...0902_large.png
    elinde bulunurmu bundan hocam
  • 01-02-2014, 23:40:36
    #58
    Hocam kolumda eski kurmalı Seiko var, bunları görünce yadigarı bırakasım geldi
  • 02-02-2014, 21:21:51
    #59
    model 2 çok hoşuma gitti benimde son oluru nedir hocam bide bursadaysanız bi çay içelim derim
  • 22-02-2014, 17:42:18
    #60
    yigit0can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Model 4 detaylı foto alabilirmiyim
    CryTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    model 4 e bayıldım hocam resim sizin çekiminiz galiba ama birkaç farklı fotoğraf ve son fiyatını gönderebilirmisiniz hocam. Birde istanbulun neresindesiniz uğrasak..
    Kendi çekimimiz olarak sadece eklediğim resim mevcut.
    Temsili resim olarak isterseniz gönderebilirim. Bir fark bulunmamaktadır.


    Ahlatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam bulunuyor, daha detaylı incelemeniz için pm gönderdim.

    Mhteke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kolumda eski kurmalı Seiko var, bunları görünce yadigarı bırakasım geldi
    estf. hocam.
    becareful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    model 2 çok hoşuma gitti benimde son oluru nedir hocam bide bursadaysanız bi çay içelim derim
    Son fiyat budur hocam, dolar inişli çıkışlı o yüzden.
    Bursa'da ikamet ediyorum ne zaman dilerseniz içeriz.
  • 23-02-2014, 02:42:30
    #61
    Üyeliği durduruldu
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel..
    Pm ile lütfen tel no gönderin hocam.
  • 23-02-2014, 14:09:59
    #62
    Dadyourback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm ile lütfen tel no gönderin hocam.
    Gönderdim hocam.
  • 01-03-2014, 18:18:40
    #63
    Elinizde U boat 1001 replikası mevcut mu?