yigit0can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Model 4 detaylı foto alabilirmiyim
CryTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
model 4 e bayıldım hocam resim sizin çekiminiz galiba ama birkaç farklı fotoğraf ve son fiyatını gönderebilirmisiniz hocam. Birde istanbulun neresindesiniz uğrasak..
Kendi çekimimiz olarak sadece eklediğim resim mevcut.
Temsili resim olarak isterseniz gönderebilirim. Bir fark bulunmamaktadır.


Ahlatli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam bulunuyor, daha detaylı incelemeniz için pm gönderdim.

Mhteke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kolumda eski kurmalı Seiko var, bunları görünce yadigarı bırakasım geldi
estf. hocam.
becareful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
model 2 çok hoşuma gitti benimde son oluru nedir hocam bide bursadaysanız bi çay içelim derim
Son fiyat budur hocam, dolar inişli çıkışlı o yüzden.
Bursa'da ikamet ediyorum ne zaman dilerseniz içeriz.