dereliselcuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendim de kullanmadım bana da güzel yorum oldu bir hevesle aldık zararına satıyoruz
25
●1.663
Kendim de kullanmadım bana da güzel yorum oldu bir hevesle aldık zararına satıyoruz

Anladım tamam hocam hayırlı satışlar dilerim..