dereliselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an tıkladığım mouse m185 Bim'den almıştım. Ancak böyle kırmızılı olanı değil tabi, grimsi olanı.

Bu arada sıkı mousedur. 2-3 sene rahat kullanırsınız
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim Kendim de kullanmadım bana da güzel yorum oldu bir hevesle aldık zararına satıyoruz