Merhaba ürün sıfırdır hiç kullanmadım hatta kılıf ve ekran koruyucu filmi çektirdim 400 e aldım 50 tl kılıf ve koruyucu tuttu.baa 450 ye patladı ürün beyazdır
Satma sebebim:kız arkadaşım bi düşük modleini hediye etti bunu elden çıkarıcam
garanti verilen yerin telefonnu vs yazarım.hiç kulanmadım.çok az bi oynama payı yapabilirim,
GENEL ÖZELLİKLER

*3G GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞME
* NAVİGASYON
*DÖRT ÇEKİRDEK
*HAREKET SENSÖRÜ
*2 GB RAM
*APP STORE MARKET
*16 GB DAHİLİ HAFIZA
*CMOS, 8 MP Arka Kamera / 1.9 MP Ön Kamera
*WİFİ
*ANDROİD
Google Arama Motoru, Gmail, Youtube, Takvim, Google Talk, Picasa Uygulamaları, Prediktif Metin Girişi, WHATSAAP
SENSÖRLER : Hareket, Jeomanyetik, Gyro Sensörü, Işık Sensörü, Yakınlık Algılayıcı, Barometre mevcut
SIFIR ÜRÜN
KUTU İÇERİĞİ
GALAXY NOTE II
1 adet şarz cihazı ve usb
1 adet kulaklık
1 adet usb başlığı

ödeme:garanti,iş,vakıf oalbilir ilgilenenler pm atarlar