• 06-01-2014, 20:06:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar;


    23/10/2013 tarihinde gold bilgisayardan alınmıştır,

    Playstation 3 SuperSlim 500GB modelidir, kırılmamıştır tamamen orjinalliğini korumaktadır.

    Sadece GTA oynu oynanmıştır, onun dışında hiç kullanılmadı.

    2 Orjinal kol ile birlikte satacağım. İsteyen olursa GTA V oynunu %50 fiyata satabilirim.

    2 Orjinal kol ile birlikte 600TL istemekteyim.


    Kargo ücreti alıcıya aittir.
    Şimdiden alan arkadaşa hayırlı olsun.
    Saygılarımla
  • 06-01-2014, 23:47:40
    #2
    450 TL ye alabilirim
  • 06-01-2014, 23:48:47
    #3
    haksu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    450 TL ye alabilirim
    Merhabalar;

    Teklifiniz için teşekkürler, fakat fiyat sabit ve sondur.

    Saygılarımla
  • 07-01-2014, 02:54:44
    #4
    gta nın fiyatını pm atarmısın hocam son olurunu + online kod kullanıldımı bilgilendirirsin
  • 07-01-2014, 15:41:48
    #5
    s103r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gta nın fiyatını pm atarmısın hocam son olurunu + online kod kullanıldımı bilgilendirirsin
    Merhabalar;

    istediğiniz p.m tarafınıza atılmıştır.

    Saygılarımla
  • 07-01-2014, 16:51:03
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu fiyata satmanız çok çok zor
  • 07-01-2014, 16:51:56
    #7
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu fiyata satmanız çok çok zor
    Merhabalar;

    Fiyat budur, satılmazsa durur üstadım

    Saygılarımla
  • 07-01-2014, 17:08:50
    #8
    Konuya direk satın almak amaçla girdim , ama fiyat cidden çok yüksek . Hepsiburada
    taksitle bu fiyata satın alabiliyoruz..

    indirim yaparsanız alabilirim
  • 07-01-2014, 19:16:32
    #9
    Cihaz, satılmıştır.