• 02-01-2014, 15:37:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgisayardan online oynamak için pes2013 cdkey alıcağım.Varsa satan pm atabilir fiyatı az bulmayın lütfen arkadaşlar 4-5 ay önce 20tlden almıştım
  • 02-01-2014, 15:59:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım
  • 02-01-2014, 16:15:00
    #3
    @sercander hocam sizin pm attığınız kodlar internette paylaşılan ücretsiz keyler
  • 02-01-2014, 16:20:26
    #4
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @sercander hocam sizin pm attığınız kodlar internette paylaşılan ücretsiz keyler
    evet bnde ucret ıstememdkı zaten sadece buyrun deneyın dedım
  • 02-01-2014, 16:25:18
    #5
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayardan online oynamak için pes2013 cdkey alıcağım.Varsa satan pm atabilir fiyatı az bulmayın lütfen arkadaşlar 4-5 ay önce 20tlden almıştım
    konu sahibinin affına sığınarak siz temin ettikten sonra bende 1 adet alabilirim
  • 02-01-2014, 16:53:30
    #6
    Pes almayın online oynarken çok kasıyor. Fifa hayattır
  • 02-01-2014, 17:01:33
    #7
    20 tlden verebilirim arkadaşlar 1 adet var isteyen olursa vereyim.