• 20-12-2013, 19:14:01
    #1
    Merhaba,
    LG G FLEX Türkiyede ilk cihaz
    Kayıt alıcıya ait pazarlık kesinlikle yok
    05469131146
    NOT: forum dışı 2 telefon firması ile pazarlıkta yapılıyor
  • 20-12-2013, 20:58:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Getirtmişsin eni sonunda Cihazın şu anda TR'de satışı yok, alacak olan arkadaşlar bunu da değerlendirsin.
  • 20-12-2013, 21:32:31
    #3
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getirtmişsin eni sonunda Cihazın şu anda TR'de satışı yok, alacak olan arkadaşlar bunu da değerlendirsin.
    gelecek hocam ocak sonunda dünde Nokia 1520 gitirttim
  • 20-12-2013, 23:20:18
    #4
    helal olsun hocam , kısa zamanda satarsın umarım hayırlı satışlar
  • 21-12-2013, 03:55:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl yok 2 hafta önce forum istanbul mediamarkta gördüm
  • 21-12-2013, 04:16:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yok 2 hafta önce forum istanbul mediamarkta gördüm
    flex değildir dostum o, yalnış görmüş olmayasın ?
  • 21-12-2013, 04:17:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    flex değildir dostum o, yalnış görmüş olmayasın ?
    Yok hocam buydu tv almaya gittim gezerken gördüm hatta elime aldım bıraktım stant taydı
  • 21-12-2013, 04:18:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam buydu tv almaya gittim gezerken gördüm hatta elime aldım bıraktım stant taydı
    ücreti neydi peki?
  • 21-12-2013, 04:23:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bakmadım şekli dikkatimi çekti sadece

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:23:14 -->-> Daha önceki mesaj 04:19:58 --

    Bu telefon değilmi vialand tada varmış teknosa forumistanbul dakide teknosa dı galiba

    http://www.akakce.com/cep-telefonu/e...i,1690253.html

    fiyatı :1950