• 07-12-2013, 20:11:55
    #1


    Arkadaşlar Daha Bugün Vodafon'dan aldığım sıfır kutusunda Note3 Beyaz Tlf Satıyorum sanalpazar gittigidiyor üzerinden get olarakta açabilirim üstteki resim temsili resimdir dilenirse resminide çekip koyabilirim
    Adem AKBAŞ 0532 324 63 90 dan ulaşabilirsiniz..
    Satıldı İbaresine Aldanmayın Ürün Satılmadı
  • 07-12-2013, 20:16:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    fiyatta bi indirim varmı yada taksit imkanı
  • 07-12-2013, 20:18:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hangi paket ile aldın hocam telefonu.Kaça aldın aylık ne ödüyeceksin acaba ?
  • 07-12-2013, 20:19:45
    #4
    Hayırlı satışlar.
  • 07-12-2013, 20:23:03
    #5
    StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatta bi indirim varmı yada taksit imkanı
    gittigidiyor sanal pazar üzerinden komisyonu öderseniz taksit açabilirim
    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi paket ile aldın hocam telefonu.Kaça aldın aylık ne ödüyeceksin acaba ?
    redclasic paketine altım
    Evrekas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar.
    tşkler kardeşim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:23:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:22:19 --

    StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatta bi indirim varmı yada taksit imkanı
    ufak bir indirim yapabilirim
  • 07-12-2013, 21:59:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gittigidiyor sanal pazar üzerinden komisyonu öderseniz taksit açabilirim

    redclasic paketine altım


    tşkler kardeşim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:23:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:22:19 --



    ufak bir indirim yapabilirim
    Takas düşünürmüsünüz?
  • 07-12-2013, 22:01:23
    #7
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takas düşünürmüsünüz?
    tşk hocam borcumdan dolayı satıyorum yoksa kendim kullanacaktım
  • 07-12-2013, 22:03:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşk hocam borcumdan dolayı satıyorum yoksa kendim kullanacaktım
    Eğer kararınız değiecek olursa size daha 1,5 aylık, full kutulu ve orjinal aparatı bulunan, çiziksiz darbesiz tertemiz 32 GB Gümüş HTC One telefon ile takas edebiliriz. Üstüne 500 TL nakit verebilirim. (Eğer kararınızı değiştirecek olursanız.)
  • 07-12-2013, 22:08:45
    #9
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kararınız değiecek olursa size daha 1,5 aylık, full kutulu ve orjinal aparatı bulunan, çiziksiz darbesiz tertemiz 32 GB Gümüş HTC One telefon ile takas edebiliriz. Üstüne 500 TL nakit verebilirim. (Eğer kararınızı değiştirecek olursanız.)
    olacağını sanmıyorum ama üstadım teşekkür ederim teklifin için olursa değerlendiririm