Arkadaşlar merhaba,

HAWX 2 oynamak için aldığım joystickimi ihtiyaç fazlası olduğu için satıyorum.

Ürünü Vatan Bilgisayardan garantili ve faturalı olarak 27.09.2013 tarihinde aldım.
Toplam'da 18 saat kullandım. Kutusu poşetleri garanti belgesi ve faturasıyla gönderilecektir.





Ürün hakkında detaylı bilgiye http://gaming.logitech.com/tr-tr/pro...d-pro-joystick bu adresten ulaşabilirsiniz.