• 15-11-2013, 14:37:52
    #1
    Kendim titizlikle kullandığım 16 gb'lik Siyah Iphone 5'imi satıyorum aciliyeti yok. Fiyat olarak 1500 TL istiyorum, çok ufak bir ikramım olabilir. En ufak arızası, tamiri, kırığı, çıkığı yoktur. Yan taraflarındaki soyulma vs durumu yokdur fotoğraflardan görebilirsiniz . Orijinal kutusu ve içeriği duruyor yanında 2 adet kaliteli kılıfda vereceğim. Teleservice garantili fakat faturası yok 2013'ün 8. ayında alınmıştır.

    A. İhsan Yılmaz 0 532 YüzAltmışÜç 33 ElliBeş







  • 09-12-2013, 15:53:39
    #2
    Ali telefon duruyorsa ben alabilirim kardeşim, son fiyatın nedir bilgi verirsen sevinirim. Sanırım hala satamadın?
  • 09-12-2013, 15:54:26
    #3
    evet cihaz duruyor. pm atıyorum.
  • 10-12-2013, 11:54:26
    #4
    cihaz CalixtusJr kardeşime satılmıştır. İzmir'deki bir yakını aracılığıyla alışverişi yaptık.