Satış: 5' TL den Replika S2
26
●1.459
- 15-11-2013, 12:55:39Bi arkadaşın pmdeki sorusu üzerine wifi'yi kontrol ettim wifi calısmıyor arkadaşlar bunu göz önünde bulundurarak tekliflerinizi güncelleyebilir ona göre teklif verebilirsiniz.
zaten 5 tlden koydum açık arttırmaya ayrıyetten kamera flaşı calısmamaktadır onu yazmadım wifi yerine hattın mobil internetinden yararlanabilirsiniz
Aşşagıda mobil veriyle internete girip resim çektim bakabilirsiniz
- 15-11-2013, 12:57:38hocam 30 tl bu mesaja göre teklifim. egr 32 tl verirse diğer arkadaş onda kalbilir.Mfile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2013, 13:01:12Tabikide hocam sorun yok.tasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2013, 14:41:42hatlar karıştı o zaman 30 tldiray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle