Merhabalar
Sanalpazar ile alabilirim.
Mobilden gönderildi.
Satılık Casper Android Tablet Sadece 85 TL
28
●1.765
- 18-02-2014, 10:26:40
- 18-02-2014, 11:16:46Hocam traderlerinize baktım ancak ukash ve pp dolu bu yüzden önce ürün istedim. Şayet sanalpazar yaparsanız da alabilirim. Sanalpazar ilanı açıp linki gönderim hemen alıyım siz de bugün kargoyu çıkarsınız hocam.Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2014, 11:40:32Vın ve Host harici alışverişlerniz soyut alışverişler.
İşlem yaptıklarınız arasında Gurul ve Monarch var tanıdıklarım. Ama yinede tamamen itrader kassmak için yapılmışa benziyor.
Sanalpazar GG üzerinden iade şartlı alabilirim.
Önce ürün yollamam dediği için yollarsanda sorun yok. Ürünü de resimelrsen seviniriz - 18-02-2014, 16:00:24İtrader kasmak derken ???TBUDT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakaya maydonoz derler ya cuk oturuyor sanırım..
İtraderlerimi açıp yüzeysel bakıp kapadığınız o kadar belliki biraz araştırma gayreti gösterseydiniz soyut diye burun kıvırdığınız ukash ve paypal alışverişlerimin bir kaçının rahatlıkla 100 tl ve üzeri olduğunu görürdünüz...İşim gücüm yok itrader kasıcam sonrada 85 küsür tablet için milleti dolandırıcam
Vallah hocam iyi güldürdünüz bari daha ortada fol yok yumurta yok hakkımda şikayet konusu açıp *********** deseydiniz
Ben zaten sanalpazar kabul dedikten sonra bu yazdıklarınıza ben anlam veremedim hani neye çabalıyorsunuz onuda anlıyamadım...
Akşam eve gidince tabletin ufak bir tozunu alıp resimlerini koyacağım...İsteyen ödemeyi gönderir tableti alır yada sanalpazar üzerinden ürünü teslim aldıktan sonra aynı gün içinde onay vermek şartıyla tableti alır...Diğer yolları kabul etmek zorunda değilim..
İtraderi yüksek olan hemen gönder diyor eski mesajları inceledimde bu forumun en yüksek itraderli olanı ve hemde moderatör iken *********** çıkmış biz insanlara nasıl güvenelim ?
Aslında tablet umrumda değil, yeğenime xbox alıp süpriz yapmak istiyorum ve sadece 80 küsür eksiğim kaldı..Bunuda onunla tamamlıyacağım
Yoksa zaten satmaktan vazgeçmiştim...
Neyse uzun lafın kısası akşama resimler burada olur isteyen alır isteyen almaz...

