Xperia ARC S
6
●573
- 30-09-2013, 21:54:21Elbette, pazarlık payı mevcuttur zaten.justic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2013, 23:45:36Hocam bende pasaport yok. Olsa zaten kendim kayıt yapar kullanırım.Phonique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle