• 25-09-2013, 18:29:20
    #1
    Merhabalar

    Yaklaşık 1 ay önce almıştım. Yurtdışı kayıtlıdır kapanma sorunu vs. kesinlikle yoktur. Bütün uygulamalar sorunsuz çalışmaktadır.

    Edit: Fiyatı Konu başında yazmıştım ama görünmüyor sanırım.

    Fiyat : 375 TL
    Kutusu yok. Replika cihaz ama Çin malı değil kesinlikle.







  • 25-09-2013, 18:30:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    resmi fln varmı
  • 25-09-2013, 18:31:13
    #3
    Resim
    Detaylar vs yok mu hocam.
  • 25-09-2013, 18:32:41
    #4
    the new ipad 64 gb 4g ile takas eder misin hocam
  • 25-09-2013, 18:33:25
    #5
    Attım resimlerini hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:33:25 -->-> Daha önceki mesaj 18:32:54 --

    salvadore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    the new ipad 64 gb 4g ile takas eder misin hocam
    Takas düşünmüyorum hocam
  • 25-09-2013, 19:26:30
    #6
    Fiyatı nedir ?
    Kutusu aksesuarları var mı ?
    Kayıt imei mi pasaport mu ?
    Bu ürün replika mı ?
  • 25-09-2013, 19:27:47
    #7
    hocam bu urun orjinalmi ? ?
  • 25-09-2013, 19:55:32
    #8
    Ürün bilgileri düzenlenmiştir.