• 19-09-2013, 00:54:36
    #1
    Selamlar,
    Şuan kurulu olan kaspersky ınternet security 2013 lisansımın süresi doldu.Kutu şeklinde satan var mıdır ?
  • 19-09-2013, 00:55:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yanilmiyorsam forumda kaspersky key satisi yasakti.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-09-2013, 00:58:41
    #4
    Bilgilendirme için teşekkürler, yasaklandığını yeni gördüm.
    Sanırım kutulu şekilde serbest bende arayışımı o şekilde değiştireyim
  • 08-11-2013, 16:15:37
    #5
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirme için teşekkürler, yasaklandığını yeni gördüm.
    Sanırım kutulu şekilde serbest bende arayışımı o şekilde değiştireyim
    Selamlar , Bizden faturalı satın alabilirsiniz.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...kaspersky.html
  • 08-11-2013, 17:13:22
    #6
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Şuan kurulu olan kaspersky ınternet security 2013 lisansımın süresi doldu.Kutu şeklinde satan var mıdır ?
    trend micro titanum internet security verebilrim antivirüs + internet security