Alış: Bi televizyon lazım...
18
●1.129
- 15-09-2013, 20:15:474 yıl olduğundan ben de öyle düşündüm. Ama korkutuyo yumatu beniBoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) 290 TL' ye buldum 48 ekran.
- 15-09-2013, 20:20:09Keyif iyiymişBoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yumatu elimde patlar ya. Garantisi devam eden düzgün ikinci el daha iyi gibi...
- 15-09-2013, 22:07:01Hocam yumatu bildiğim kadarı ile %100 yerli bir firmadır. Yusuf Mahmut Tuncerin kısaltması
http://www.yumatu.com.tr/ bana göre hemen kestirip atmayın.
- 15-09-2013, 22:14:20Üyeliği durduruldu
bende öğrenci evindeyim ekranı duvara yapıştırdım