Class 10 Micro SD alınacaktır. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Class 10 Micro SD alınacaktır.
5
●
317
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Class 10 Micro SD alınacaktır.
14-09-2013, 22:25:20
#1
FanMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Galaxy S4'te çalıştırabileceğim en iyi micro sd kartı arıyorum. Sanırım Class 10 almam gerek.
Teklifleri bekliyorum.
14-09-2013, 22:45:30
#2
FanMaster
SzolnoK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kartın aynısından var bende hocam
SD alacağıma yanlışlıkla micro SD almıştım.
Tabletlere micro takılmıyormuş acı tecrübeyle öğrenmiştim
hiç kullanmadım ama kabı açıldı
15 liraya verebilirim sana kargo senden olmak kaydıyla
kargo benden 21 liraya verebilirim
Faturası, kutusu vs var mı ?
Kullanıldı mı ?
+Bu arada benim tablete micro sd takılıyordu.
14-09-2013, 22:59:48
#3
SzolnoK
yanlış hatırlıyormuşum kusura bakmayın
SD miş class 10
faturası da duruyor kullanılmadı elimde patladı
15-09-2013, 00:58:47
#4
FanMaster
SzolnoK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yanlış hatırlıyormuşum kusura bakmayın
SD miş class 10
faturası da duruyor kullanılmadı elimde patladı
micro değil yani
neyse
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 15-09-2013 mesaj 00:58:47 -->-> Daha önceki 14-09-2013 mesaj 23:01:02 --
Arayış devam ediyor.
15-09-2013, 12:39:31
#5
FanMaster
Devam
Galaxy S4 cihazimdan gonderildi. (Yazim hatasi olabilir.)
16-09-2013, 02:03:47
#6
FanMaster
arayış devam ediyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler