• 07-09-2013, 11:50:47
    #1
    Aramızdan ayrılanlar...
    Merhaba arkadaşlar yurtdışından getirilmiş olan ve imei kayıtlı (imei atılmıştır) bir cihaz var elimde satmak istiyorum. Cihaz kozmetik olarak 10 üzerinden 9 alır. Bugüne kadar bir çok kez buradan cihaz sattım o sebeple güven problemi olacağını sanmıyorum .

    Cihaz için istenen fiyat : 1350 tl
    Kutu içeriği ; Şarj cihazı , beatsaudio kulaklığı .

    Resimleri ;

    1
    2
    3

    cihaz hakkında sormak istediklerinizi ister konu altından isterseniz pm ile iletebilirsiniz.
  • 07-09-2013, 11:57:17
    #2
    Beats yazan yeri orjinalinde silinmiş halde mi? Resim hatası mı oluştu?
  • 07-09-2013, 12:00:07
    #3
    Aramızdan ayrılanlar...
    evet orası silinmiş hocam
    Demersum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beats yazan yeri orjinalinde silinmiş halde mi? Resim hatası mı oluştu?
  • 07-09-2013, 15:42:21
    #4
    son oluru nedir
  • 07-09-2013, 16:51:04
    #5
    Aramızdan ayrılanlar...
    en son oluru konusunda malesef 50 tl düşebilirim ancak fazlada bir indirim yapmam söz konusu değil.
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son oluru nedir
  • 08-09-2013, 16:12:56
    #6
    Aramızdan ayrılanlar...
    Konumuz güncel arkadaşlar bu güzel telefonun sahibi olmak istiyorsanız bana ulaşabilirsiniz.