Merhaba arkadaşlar yurtdışından getirilmiş olan ve imei kayıtlı (imei atılmıştır) bir cihaz var elimde satmak istiyorum. Cihaz kozmetik olarak 10 üzerinden 9 alır. Bugüne kadar bir çok kez buradan cihaz sattım o sebeple güven problemi olacağını sanmıyorum .
Cihaz için istenen fiyat : 1350 tl
Kutu içeriği ; Şarj cihazı , beatsaudio kulaklığı .
Resimleri ;
1
2
3
cihaz hakkında sormak istediklerinizi ister konu altından isterseniz pm ile iletebilirsiniz.
Satış: Htc One M7
5
●637
- 07-09-2013, 12:00:07Aramızdan ayrılanlar...evet orası silinmiş hocamDemersum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2013, 16:51:04Aramızdan ayrılanlar...en son oluru konusunda malesef 50 tl düşebilirim ancak fazlada bir indirim yapmam söz konusu değil.StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle