Oltamı satıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satış:
Oltamı satıyorum
17
●
1.439
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satış:
Oltamı satıyorum
1
2
22-05-2014, 15:15:08
#10
teknomag
Üyeliği durduruldu
pendiksefiri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ödeme : İşbank'a ödemeyi geçersiniz, verdiğiniz adrese kargo ücretsiz bir şekilde gönderilir.
kargo dahil 50tl göndericekseniz hemen ödeme yapıyım adresi veriyim kargola gelsin
konudaki yanlışlık düzeltildi saolun
22-05-2014, 16:18:55
#11
ileriBilisim
Oltanın faturası dahil özellikleri gösteren bir bilgi olması gerekiyor yeni aldıysanız onlarla birlikte özel mesaj alabılır mıyım lutfen
22-05-2014, 16:22:33
#12
teknomag
Üyeliği durduruldu
@
cgdsteam
arkadaşa olta satıldı, hayırlı olsun
22-05-2014, 16:22:48
#13
cgdsteam
Tarafımca satın alınmıştır kargo bekleniyor.
22-05-2014, 16:24:38
#14
teknomag
Üyeliği durduruldu
cgdsteam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tarafımca satın alınmıştır kargo bekleniyor.
Hayırlı olsun, güle güle tut hocam
22-05-2014, 16:25:59
#15
cgdsteam
Sağol hocam, artık işine yaramazda bilgin olsun action kısmında yazıyor kamış boyu 3 metre ve 200 gr atarı var.
22-05-2014, 16:28:53
#16
teknomag
Üyeliği durduruldu
cgdsteam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağol hocam, artık işine yaramazda bilgin olsun action kısmında yazıyor kamış boyu 3 metre ve 200 gr atarı var.
İstanbul'a yolum düşerse balığını yerim hocam ona göre
22-05-2014, 16:32:43
#17
cgdsteam
Gelen herkezi beklerim. Cuma akşamları galata veya boğazda oluyorum. Hafta sonları ise duruma göre sandal ile açılıyorum.
22-05-2014, 16:34:21
#18
teknomag
Üyeliği durduruldu
cgdsteam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gelen herkezi beklerim. Cuma akşamları galata veya boğazda oluyorum. Hafta sonları ise duruma göre sandal ile açılıyorum.
Rast gele hocam
Konu kilitlenmesi için report edildi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler