• 13-08-2013, 23:36:20
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    MasaÜstü Bilgisayarımı Satıyorum... İlgilenenlere.

    Inter Pentium IV 3.2 Ghz işlemci
    1,5 Gb Ram
    256 Mb Ekran Kartı
    160 Gb HDD
    4+1 ses (2 hoparlörde sıkıntı var)
    Microsoft Klavye ve Mouse Seti.
    WebCam
    Driver CD leri.

    Yer açmam gerekiyor. Farkındayım eski bir bilgisayar. Belki yeni bilgisayarla tanışanlara, Yeni Teknolojilere gücü yetmeyenlere vsvs.

    Fiyat konusunda yine konuşuruz.
    Yer Ankara - Batıkent
  • 15-09-2013, 16:28:32
    #2
    kimseden ses çıkmadı. ihtiyaç sahibine verildi. Teşekkürler..