Merhaba Arkadaşlar.
20k üzeri db leriniz varsa alinacaktir.
fiyat ve demo olarak pm yollayabilirsiniz.
Kullanilacak sistem wbb2.3.6
vbulletin veya benzeri db ler icin basvurmayiniz.
Not : arkadaşlar 20 bin üzeri dedim yani en az 20 bin.olurya teklif pek fazla olmaz ise ne bulduk onu alacagiz.
pm lerinizi bekliyorum.
Saygilarimla
20 Bin Üye Üzeri DATABASE Alınacaktır
3
●545
- 24-12-2007, 01:35:34Üyeliği durduruldu
- 25-12-2007, 21:23:12Üyeliği durduruldu27 kişi bakmiş 0 cevap

arkadaşlar günceldir. yok mu wbb2 db satan :=)
