bari satayım lazım olan birileri kullansın 
E63 : dış temizliği gayet iyi durumda şarj aleti + kulaklık mevcuttur : 180

W810i : ilk Göz ağrımdı walkman serisinin en iyisiydi neyse
daha fazla övmiim artık o bir emektar şarj aleti + kulaklık mevcuttur :80 
pazarlık payı mevcuttur herkese hayırlı alışverişler..
