• 06-08-2013, 09:57:59
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Elimde Kullanmadığım Telefonları farkettim bari satayım lazım olan birileri kullansın

    E63 : dış temizliği gayet iyi durumda şarj aleti + kulaklık mevcuttur : 180

    W810i : ilk Göz ağrımdı walkman serisinin en iyisiydi neyse daha fazla övmiim artık o bir emektar şarj aleti + kulaklık mevcuttur :80

    pazarlık payı mevcuttur herkese hayırlı alışverişler..



  • 06-08-2013, 11:26:14
    #2
    sony de herhangi bir sorun var mı?
  • 06-08-2013, 11:32:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    E63 olur fiyatı pm düşünebilirim..
  • 06-08-2013, 11:32:06
    #4
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sony de herhangi bir sorun var mı?
    yoktur hocam sadece tuşlarında siliklik vardır fotoda görüldüğü gibi..
  • 06-08-2013, 11:33:42
    #5
    bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E63 olur fiyatı pm düşünebilirim..
    pm atıldı
  • 07-08-2013, 08:18:27
    #6
    satış günceldir arkadaşlar..