Bilgisayarın üzerindeki madde önemli.Benimki tırtıklı mesela, sen boyayacam dediğine göre düz olmalı.Bende böyle şeyleri zevkine boyamayı modifiye etmeyi seviyorum, ama pek sağlıklı olmuyor.Sonunu düzgün yapman gerekiyor yoksa o boya kullandıkça gidiyor.
Düğmeleri, ekranı, touchpadı ve girişleri iyi kamufle etmen lazım.Yani komple sökebilirim diyorsan öyle boyaman daha mantıklı. Boyamadan spreyi sağa sola biraz vur elin alışsın

Eskilerden, r10'da da varmış
https://www.r10.net/donanim-bolumu/22...ano-black.html