• 06-08-2013, 00:36:17
    #10
    Önce sticker ile kaplama yapmayı dene derim.Yok illa ki boyayacaksan internette çok şey var. Bu sitede kısmen anlatmış.Yabancı aramalarda yap, youtube'da çıkıyor.

    Bilgisayarın üzerindeki madde önemli.Benimki tırtıklı mesela, sen boyayacam dediğine göre düz olmalı.Bende böyle şeyleri zevkine boyamayı modifiye etmeyi seviyorum, ama pek sağlıklı olmuyor.Sonunu düzgün yapman gerekiyor yoksa o boya kullandıkça gidiyor.

    Düğmeleri, ekranı, touchpadı ve girişleri iyi kamufle etmen lazım.Yani komple sökebilirim diyorsan öyle boyaman daha mantıklı. Boyamadan spreyi sağa sola biraz vur elin alışsın

    Eskilerden, r10'da da varmış https://www.r10.net/donanim-bolumu/22...ano-black.html
  • 06-08-2013, 00:39:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ilk defa duydum. Ama boyayacaksınız Marshall iyidir bence. : ))

    Yalnız dikkatli olmanız gerekir. Bence bulaşmayın.
  • 06-08-2013, 00:42:00
    #12
    Boyamak için tüm parçalarını sökmen gerek. Sonra toplayamayabilirsin. Yada kısmi boyama yapabilirsin.

    Ama illa boyamak istiyorum dersen sprey boya kullanman gerekir. O linkte verdiğin olmaz.

    http://www.hepsiburada.com/liste/nig...fview%3dsearch


    http://www.youtube.com/watch?v=BKTJzHKBxa4