• 27-07-2013, 20:57:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar, avea 20 tl lazım ve ödeme şekliyi paypaldan yapacağım, yardımcı olacak arkadaşlardan mesaj bekliyorum .
  • 28-07-2013, 01:12:09
    #2
    yokmu bi hayırsever : )
  • 28-07-2013, 01:13:08
    #3
    banada bal paketi yapabilecek biri varsa pm atsın.
  • 28-07-2013, 21:25:07
    #4
    konu güncel : (
  • 28-07-2013, 21:28:10
    #5
    telefondan transfer olur mı ?
  • 28-07-2013, 21:30:44
    #6
    RePLa_42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefondan transfer olur mı ?
    olur hocam, farketmez.
  • 28-07-2013, 21:31:57
    #7
    onlnie işlemlere giriyorum hocam