• 17-07-2013, 16:02:35
    #1
    İphone 3GS 8gb cihazım satılıktır. Arka tarafında kılcal çizikler mevcuttur. Ekranda herhangi bir sorun yoktur. Ses tuşları sorunsuz çalışmaktadır. Garanti süresi bitmiştir. Türkiye cihazdır. Kutusu ile birlikte gönderilecektir. Kutu içeriği olarak sadece şarj aleti vardır. Şarj soketinin çevresinde küçük bir çatlak bulunmaktadır.Ankara içi elden teslim ederim.

    NOT:Satış sadece yüz yüze yapılacaktır. Ürün incelenmeden alış veriş gerçekleştirilmeyecektir.

    Son oluru 330 tldir. Pazarlık için rahatsız etmeyin.

    Ürün Resimleri:



  • 18-07-2013, 08:47:34
    #2
    satış güncel.

    fiyat düştü satışa devam.

    satışa devam.
  • 26-07-2013, 03:25:40
    #3
    MMA
    Üyeliği durduruldu
    350 tl biraz pahalı değilmi hocam ikram varmıdır çizik felan da var 350 400 arası garantili olmasa bile yeni bitenleri de verenler var konu baltalama değil de sadece görüşünüzü bekliyorum
  • 26-07-2013, 08:51:28
    #4
    MMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    350 tl biraz pahalı değilmi hocam ikram varmıdır çizik felan da var 350 400 arası garantili olmasa bile yeni bitenleri de verenler var konu baltalama değil de sadece görüşünüzü bekliyorum
    hocam cihazın garantisi biteli 1 ay 3 gün oluyor. Son olurunu pm gönderiyorum.
  • 28-07-2013, 12:13:17
    #5
    satış günceldir.
  • 30-07-2013, 09:20:06
    #6
    satışımız günceldir.