• 14-07-2013, 22:53:06
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,

    kendim kullanmış olduğum telefonu model yükseltmek için satıyorum. Çalışır aksamında hiç bir sorun yoktur. Tüm tuş takımları üstündedir. Cihaz size formatlanıp gönderilecektir. Talep olursa fotoğraflarını yükleyebilirim.

    2 adet kaliteli koruyucu kapak vardır. Sıfırdan jelatin çekilip gönderilecektir. Her iphoneda olduğu gibi arka kapak şarj yerinde çatlak vardır ama ince kapak kulalndığım için telefon gayet alımlıdır.
  • 14-07-2013, 22:55:34
    #2
    325 lira kimse vermez hocam size söyleyim iphone 3gs 300e satılırken ve temiz.