• 23-06-2013, 16:09:00
    #10
    Hala dönüş alamadım. Bana kısa süre de dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 23-06-2013, 17:01:07
    #11
    banlanmış
  • 23-06-2013, 17:06:19
    #12
    Neden banlandığı konusunda bir açıklama da yapılsa iyi olurdu?
  • 23-06-2013, 17:19:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    milbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 TL lik çek alındı ödeme yapıldı.
    Çek bekleniyor.
    n11.com da 10+1 tane çek kullandık ve bunlar 100 TL'lik parçalar halindeydi. 200 TL hediye çeki olabileceğini zannetmiyorum.
  • 23-06-2013, 17:21:20
    #14
    milbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden banlandığı konusunda bir açıklama da yapılsa iyi olurdu?

    23-06-2013 Tarihinde Banlandi | Sebep: zombi - multi - kimlik onayı | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970
  • 23-06-2013, 17:22:19
    #15
    milbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden banlandığı konusunda bir açıklama da yapılsa iyi olurdu?
    sanırım dolandırıldın hocam geçmiş olsun şikayet konusu aç
  • 23-06-2013, 17:24:57
    #16
    YMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım dolandırıldın hocam geçmiş olsun şikayet konusu aç
    Sadece ben değilim sanırım. Bununla ilgili 2-3 kişi daha dolandırılmış( Banka ile irtibata gectim oradan öğrendim)
  • 23-06-2013, 17:27:09
    #17
    milbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece ben değilim sanırım. Bununla ilgili 2-3 kişi daha dolandırılmış( Banka ile irtibata gectim oradan öğrendim)
    Telefon numarası vs bıraktı mı bu eleman? İki defa benim de başıma geldi bu olay. Çok şükür para kaptırmadım ama afişe edelim bu malları.
  • 23-06-2013, 18:56:08
    #18
    okansus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon numarası vs bıraktı mı bu eleman? İki defa benim de başıma geldi bu olay. Çok şükür para kaptırmadım ama afişe edelim bu malları.
    elimde bir tel ve tc var. Tele ulaşlmıyor ve muhtemelen şahsın kendisine ait değil.