Alış: Kaspersky Internet Security 2013
2
●278
- 04-06-2013, 20:17:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Forumda satışı yasaklanmış durumda maalesef ki..
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...lanmistir.html - 04-06-2013, 20:30:05moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Algılama farkı aramızdaki seninle, sen illegal satışı yasakladı diyorsun ki mantıken zaten yasak olan bir şeyin yasaklanması mantık dışı? Ben ise illegal satışlarla firmaya zarar verilmemesi için komple satışları yasaklandı diyorum.
Biz konuyu karıştırmayalım da amacına ulaşacaksa ulaşsın. Hayırlı geceler..