DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence git beyazıddan al. Neli seviyorsan tütünüde alırsın mesela ben elma nakla içiyorum onun haricinde hiç bir şeyi bulaştırmam. Yoksa tadı bozuluyor. Marpuca isimde yazdırırsın güzel bişey almış olursun bence.

Mercan yokuşundakilerden al.
Eyvallah, mutlaka öyle de para yabancıya gitmesin, kenarda köşede duran nargile varsa değerlendirelim istedim