• 26-05-2013, 23:03:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Model yükseltme amaçlı satılıktır.
    Telefonda hiçbir sorun yoktur.
    Cihazımda son sürüm yazılım olan android 4.1.2 jelly bean vardır.
    A dan Z ye Full kutuludur.
    Beyaz renktir.
    Ekranında mat ekran jelatini kaplıdır.
    Yanında 2 adet kapak (kılıf) verilecektir.
    Darbe kırık dökük yoktur.
    Malesef garantisi yoktur.


    Daha yüksek modellerle takas düşünebilirim..
    istedigim fiyat 800 liradır. Pazarlık düşünebilirim..








    resimlerdeki parlaklık flash'tandır..
  • 27-05-2013, 20:19:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    satış devam etmekte..
  • 27-05-2013, 20:40:30
    #3
    Cihazını anlattığın cümleleri elimdeki Note 2 için düşünebilirsin. Henüz 3 aylık ve garantisi + 1 yıllık kaskosu var. Takas teklifini pm olarak bekliyorum, düşünürsen.
  • 27-05-2013, 23:20:10
    #4
    bu replikamı orjinalmi?
  • 28-05-2013, 02:06:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu replikamı orjinalmi?
    replikasyon felan değil hocam tamamen orjinal

    DomainSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazını anlattığın cümleleri elimdeki Note 2 için düşünebilirsin. Henüz 3 aylık ve garantisi + 1 yıllık kaskosu var. Takas teklifini pm olarak bekliyorum, düşünürsen.
    pm gönderildi

    satış devam ediyor

    //güncel
  • 29-05-2013, 23:45:18
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam kenar kaplamaları soyulmus galıba değil mi birde telefon kaç aylık ?
  • 30-05-2013, 18:47:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kenar kaplamaları soyulmus galıba değil mi birde telefon kaç aylık ?
    pm gönderilmiştir. satış devam ediyor

    güncel

    /güncell
  • 07-06-2013, 13:31:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    flood yasak tekrarı halinde uzaklaştırma cezası alacaksınız.
  • 14-06-2013, 22:42:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kenar kaplamaları soyulmus galıba değil mi birde telefon kaç aylık ?
    şarj soketinin oralarda normal olarak soyulmalar mevcut hocam