Alış: iPhone 4S arıyorum
5
●333
- 25-05-2013, 10:47:20iPhone 4S almaya karar verdim ama 2. el düşünüyorum. İstanbul ve Samsundan elden alabilirim. Satışı taksitle ödeme yapabileceğim bir yerden yani sanal pazar veya GG üzerinden olsun istiyorum. GG veya sanal pazarın komisyonu dahil ne kadar istediğinizi ve biraz detay verip mesaj atarsanız cevap vereceğim, hayırlı günler.
- 25-05-2013, 19:27:38pm cevapladımappps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oraya bir rakam yazmam gerekiyormuş onun için 700 TL yazdım. Komisyon dahil en fazla 1100 civarı düşünüyorum. Hayırlı günlerplaymert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-05-2013, 19:39:501100 dedim de illa o fiyatı verecek değilim. Full aparat ve sağlam telefonsa o fiyatı düşünüyorum. Ayrıca teklifler için özel mesaj bekliyorumgangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle