• 25-05-2013, 10:47:20
    #1
    iPhone 4S almaya karar verdim ama 2. el düşünüyorum. İstanbul ve Samsundan elden alabilirim. Satışı taksitle ödeme yapabileceğim bir yerden yani sanal pazar veya GG üzerinden olsun istiyorum. GG veya sanal pazarın komisyonu dahil ne kadar istediğinizi ve biraz detay verip mesaj atarsanız cevap vereceğim, hayırlı günler.
  • 25-05-2013, 11:44:29
    #2
    pmy yollandı.
  • 25-05-2013, 12:02:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aradığınız fiyat 700 Tl mi hocam ?
  • 25-05-2013, 19:27:38
    #4
    appps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pmy yollandı.
    pm cevapladım
    playmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığınız fiyat 700 Tl mi hocam ?
    oraya bir rakam yazmam gerekiyormuş onun için 700 TL yazdım. Komisyon dahil en fazla 1100 civarı düşünüyorum. Hayırlı günler
  • 25-05-2013, 19:31:05
    #5
    kuzen satmayı düşünüyor 6-7 ay önce aldı türkiye brighstar garantili 2 yıl. 1150 civarına bırakır sanırım beyaz renk sorunsuz çiziksiz
  • 25-05-2013, 19:39:50
    #6
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuzen satmayı düşünüyor 6-7 ay önce aldı türkiye brighstar garantili 2 yıl. 1150 civarına bırakır sanırım beyaz renk sorunsuz çiziksiz
    1100 dedim de illa o fiyatı verecek değilim. Full aparat ve sağlam telefonsa o fiyatı düşünüyorum. Ayrıca teklifler için özel mesaj bekliyorum