• 15-05-2013, 01:01:05
    #1
    sıfır ayarındadır 5-6 kere şarj edilmiştir. Çok Kullanılmamıştır.
    Full kutu içeriği ile alıcısını bekliyor. Tek tuş ile içerisindeki yedekleme sistemi ile (recovery) 5 dakikada sıfırdan format atarak sistem kurar. Bir çok oyun test edildi herhangi bir sıkıntı cıkarmadı akıcı şekilde oyun oynatmaktadır.
    Fiyat sondur. Mantıklı takas teklifleri değerlendirilir.
    3 aylık cihazdır. yaklasık olarak 1 Yıl 7 Ay garantisi vardır.
    Yanında Taşıma Kılıfı & Usb Bağlantı kablosu ve şarj cihazı ile kendi kutusunda garanti belgesi ile gönderilecektir.

    Ödeme Denizbank & Ziraat

    Fiyat 110 TL oldu aciliyetten.

    ÜRÜN AÇIKLAMASI

















    EK BILGI
    İşletim Sistemi Android 4.0
    Ekran Boyutu 7"
    Ekran Çözünürlüğü 800x480
    Panel Tipi LED Ekran
    İşlemci Tipi Tek Çekirdek
    Ana İşlemci Üreticisi AllWinner
    Tablet Ana İşlemcisi A13
    Bellek Miktarı 512MB
    Dahili Depolama Kapasitesi 4GB
    Ağ Özellikleri Wi-Fi
    3G Yok
    Bluetooth Yok
    Kablosuz AÄŸ 802.11 b/g/n
    Veri Giriş/Çıkış MicroSD Okuyucu, Mini USB
    Kart Okuyucu microSD (32GB'ya kadar)
    Kamera Sadece önde
    Webcam Çözünürlük 0.3 Megapixel
    Hoparlör Dahili Hoparlör
    Kutuya Dahil Aksesuarlar Adaptör, Kılıf, Kullanma Kılavuzu, OTG (miniUSB - USB Dönüştürücü) Kablo, PC Bağlantı Kablosu
    Pil Kapasitesi 2000-4000mAh
    Ağırlık 380 gr
    Boyutlar (GxDxY) 194x 120 x 10.1mm
    Garanti Süresi 2 Yıl
    Üretici Kodu DK PC EVOA7000
  • 16-05-2013, 09:05:43
    #2
    satış güncel
  • 17-05-2013, 10:44:02
    #3
    Burak eğer satılmazsa 10 gün sonra görüşelim kardeşim. Almayı düşünüyordum zaten 1 tane..
  • 18-05-2013, 11:06:53
    #4
    KadirKENAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burak eğer satılmazsa 10 gün sonra görüşelim kardeşim. Almayı düşünüyordum zaten 1 tane..
    tamam kardeÅŸim
  • 20-05-2013, 00:27:30
    #5
    güncel.
  • 20-05-2013, 19:08:03
    #6
    Satış sebebiniz nedir?
  • 20-05-2013, 19:20:59
    #7
    birşey satarken karşı tarafıda düşünürüm mağdur olmasını istemem o yüzden açıkca söyliyeyim hocam herhangi bi sıkıntısı yok kullanmıyorum zaman yok o yüzden yoksa memnunum herhangi bi sıkıntısını görmedim
  • 20-05-2013, 19:23:24
    #8
    BurakK. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birşey satarken karşı tarafıda düşünürüm mağdur olmasını istemem o yüzden açıkca söyliyeyim hocam herhangi bi sıkıntısı yok kullanmıyorum zaman yok o yüzden yoksa memnunum herhangi bi sıkıntısını görmedim
    peki hocam son fiyat nedir
  • 20-05-2013, 20:55:22
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 tl düşerse pm atın hocam