• 06-05-2013, 22:17:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar. 11.000 TL bütçem var. Bu bütçeye göre yakıt yönünden de belimi bükmeyecek bir araç almak istiyorum. Önerileriniz nedir?
  • 06-05-2013, 23:19:33
    #2
    palio vandan dönme tek kapı var multi jiet motorlu yani bildiğin grande punto motoru olan onu o fiyatlara alabilirsin. yoksa toyota corolla benzinli 95-98 model arası.
  • 06-05-2013, 23:22:17
    #3
    1.3 palio ,1.3 toyota corolla, 1.3 skoda felica ,favorit, hem parçası ucuz en az yakıt yakabilecek araçlar
  • 06-05-2013, 23:23:03
    #4
    eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    palio vandan dönme tek kapı var multi jiet motorlu yani bildiğin grande punto motoru olan onu o fiyatlara alabilirsin. yoksa toyota corolla benzinli 95-98 model arası.

    yorumunuz için teşekkürler. palio düşünmüyorum. 9.000 civarına tipo alınırmı?
  • 06-05-2013, 23:28:07
    #5
    göstergesi elektronik olmayanı alırsan alınır. o elektronik panel ile uğraşamazsın. eğer 4 kapı istiyorsan japon arabalarına bak. honda, toyota 9000-12000 liraya alıp ta en az masraf çıkaracak arabalar onlar.

    tabi şahin doğan gurubunu saymıyorum onların parçaları zaten bedava.
  • 06-05-2013, 23:32:17
    #6
    206 lar o fiyata az buçuk boyalı

    +

    Alacaksan 2000 model üstü araba al

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:32:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:29:16 --

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17892301/detay
  • 06-05-2013, 23:39:00
    #7
    eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göstergesi elektronik olmayanı alırsan alınır. o elektronik panel ile uğraşamazsın. eğer 4 kapı istiyorsan japon arabalarına bak. honda, toyota 9000-12000 liraya alıp ta en az masraf çıkaracak arabalar onlar.

    tabi şahin doğan gurubunu saymıyorum onların parçaları zaten bedava.

    tipo almak istiyorum dediğimde herkes elektronik olanı alma sakın dedi aksine benimde o hoşuma gidiyor ama vardır bi bilinen


    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    206 lar o fiyata az buçuk boyalı

    +

    Alacaksan 2000 model üstü araba al

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:32:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:29:16 --

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17892301/detay


    http://www.araba.com/222984676/Peugeot-206-14-Comfort

    ilandaki araç alınırmı hocam?
  • 06-05-2013, 23:44:40
    #8
    Pegueot almada ne alırsan al.. Toyota, suzuki guzel oneriler. Birde kianin picanto mu pikantomu öyle birşeyi vardı. 1.1 motor az yakıyor cok sevimli ve arızasız bir araç
  • 06-05-2013, 23:46:41
    #9
    Loi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pegueot almada ne alırsan al.. Toyota, suzuki guzel oneriler. Birde kianin picanto mu pikantomu öyle birşeyi vardı. 1.1 motor az yakıyor cok sevimli ve arızasız bir araç

    neden peugeot önermiyosunuz?