• 12-04-2013, 19:07:57
    #1
    Arkadaşlar 4 kişi topladık 10'a tamamlayamadık.
    Ben yarın ekime gireceğim, Konu kapanabilir.

    (İsimlerini aldığım arkadaşların telefon numaralarını doktora verdim, Doktor sizi arayacaktır istediğiniz soruları sorabilirsiniz, başka numarasını vermemi isteyenlerde pm atabilir. Yarın son gün)

    Konu kapanabilir.
  • 12-04-2013, 19:12:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 kişi olunca kaç TL'ye yapacaklar? Ayrıntılı bilgi alabilir miyim?
  • 12-04-2013, 19:24:44
    #3
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kişi olunca kaç TL'ye yapacaklar? Ayrıntılı bilgi alabilir miyim?
    Pm gönderdim.
  • 12-04-2013, 19:32:10
    #4
    pm alayım
  • 12-04-2013, 19:54:41
    #5
    gf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alayım

    Pm Gönderildi
  • 12-04-2013, 22:13:10
    #6
    bende pm alayım ücreti
  • 12-04-2013, 23:51:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilirmiyim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 13-04-2013, 00:02:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bende PM alabilirmiyim.
  • 13-04-2013, 00:12:49
    #9
    PM Alabilirmiyim.