Arkadaşlar 4 kişi topladık 10'a tamamlayamadık.
Ben yarın ekime gireceğim, Konu kapanabilir.
(İsimlerini aldığım arkadaşların telefon numaralarını doktora verdim, Doktor sizi arayacaktır istediğiniz soruları sorabilirsiniz, başka numarasını vermemi isteyenlerde pm atabilir. Yarın son gün)
Konu kapanabilir.
Saç Ekimi
22
●1.835
- 12-04-2013, 19:12:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.10 kişi olunca kaç TL'ye yapacaklar? Ayrıntılı bilgi alabilir miyim?
