• 09-04-2013, 23:37:37
    #1
    Ürün satıldı.
    650 TL OLDU KART BORCU İÇİN SADECE BUGÜNLÜK !




    650 TL OLDU KART BORCU İÇİN SADECE BUGÜNLÜK !
    iPhone 4 32 GB

    Sim Free (Her hatla sorunsuz çalışır)
    İos 6.1.3
    Ekran tertemiz. Telefonun tek kusuru son resimde gördüğünüz köşesindeki çizik.
    Eşe dosta gidecek bir cihazdır sıfır gibi.
    Home tuşu,power tuşu,wifi,titreşim sorunsuz sıfır ayarında.
    Ürün geçici kayıtlıdır. Ne zaman kapanma mesajı gelir bilmiyorm. İsterseniz kapanma mesajı geldiğinde tekrar geçici kayıt yaptırırsınız. İsterseniz gider pasaport kaydı yaptırırsınız.

    Yanında Gönderilecekler:

    Kutusu
    Şarj Aleti
    Sıfır Kulaklık
    Kılıf
    Sıfır Ekran Koruyucu
    Hediye olarakta MUSTAFA KEMAL ATATÜRK imzalı telefon kapağı vereceğim sıfır.


    Fiyat: 700 TL
    (Pazarlık yoktur mesajlar dikkate alınmayacaktır)

    Takas sadece ve sadece (!) Temiz Samsung Galaxy S3 yada Samsung Note 1 ile var.

    Satma nedenim S3 yada Note 1 almak.

    GG,SANALPAZAR,SAHİBİNDEN satışım yoktur. Isparta içi elden gelirsiniz bakarsınız. Diğer yerlere önce havale sonra kargo. (iTrader sayınız hiç önemli değil lütfen ısrar etmeyin.) Güven sorunuz varsa Ispartada tanıdığınız varsa onunla hallederiz.

    Not: Fiyat gerçekten çok uygun sahibinden.com'dan ilanlara bakabilirsiniz fiyatlara.
  • 10-04-2013, 01:33:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ürün hangi ülkenin hocam? garantisi varmı
  • 10-04-2013, 01:35:48
    #3
    Garantisi yok. Ürün Amerika olması lazım ancak tam net bir bilgim yok saatde geç oldu yarın net bilgiyi yazabilirim. Arkadaşlar komik rakamlar içeren PM'ler geliyor lütfen konuyu dikaktli okuyun pazarlık yok !
  • 10-04-2013, 14:54:50
    #4
    Arkadaşlar cep telefonu almak için satıyordum ancak ARKADAŞIN KART BORÇU İÇİN ACİL NAKİT İHTİYACI OLDUĞUNDAN 650 TL OLDU BUGÜNLÜK...
  • 10-04-2013, 20:17:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    + 100 lira zaten pasaport kayıt parası var. Sizin ki geçici kayıtmış, kayıtsız diyelim biz buna. Kayıtlı telefonlar 650'den gidiyor sahibinden.com da bakıyorum

    İndirim söz konusu olursa almayı düşünüyorum
  • 11-04-2013, 00:44:34
    #6
    Geçici kayıt devri bugün kapanmış sanırım dh de konu vardı
  • 16-04-2013, 10:47:47
    #7
    WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + 100 lira zaten pasaport kayıt parası var. Sizin ki geçici kayıtmış, kayıtsız diyelim biz buna. Kayıtlı telefonlar 650'den gidiyor sahibinden.com da bakıyorum

    İndirim söz konusu olursa almayı düşünüyorum
    Ürün satıldı. Zaten sizin gibi ölücülere satmam ürün. 650'ye bu temizlikte full aksesuar kayıtlı bulun alayım ben geri 750'ye satarım...