• 09-04-2013, 12:52:20
    #1
    Yaklaşık 10 11 aydır kullanmış olduğum 16 GB 4S i satmak istiyorum. Telefonun herhangi bir sıkıntısı yok tamir görmedi, ekranda ufak tefek çizikler var telefon kasasında da yere düşmeden dolayı ufak ezikler mevcut resimlerde görebilirsiniz. Telefon yurtiçi ve garantisi devam etmektedir. Satma nedenim tamamiyle keyfe keder , fiyat sondur .. Kutusu şarj cihazı herşey tamdır.





  • 16-04-2013, 21:38:00
    #2
    güncel
  • 17-04-2013, 09:45:19
    #3
    Güncel