• 09-04-2013, 12:39:39
    #1
    Model yükseltmek için gözüm gibi baktığım Galaxy Ace'imi satıyorum.
    Satın aldığım zaman kenarları çizikti, garantiye gönderip orjinaliyle değiştirdim. Şuan resimlerden de göreceğiniz üzere jelatini üzerinde, çiziksiz ve neredeyse sıfır gibidir. Root ve custom rom atılmamıştır, Android 2.3.3 kuruludur.
    Çalışmayan herhangi bir tuş, aksam veya donanımı yoktur. Resimlerde de var, home tuşunda ufak bir çizik vardır. Bununla birlikte yine ekranda göze batmayan, çok ufak bir çiziği vardır ki bunlara hata demekte bile tereddüt ettim. Sadece alan ne aldığını bilsin, dürüst ticaret olsun istiyorum.
    Garantisi yoktur. Kutusu, faturası ve orjinal kulaklığı (kullanılmamış) ile birlikte verilecektir. İstanbul içi elden teslim edilebilir.
    Resimler için buraya tıklayabilirsiniz.

    Fiyat 300 TL ye indi! Ki bu da piyasaya ve temizliğine göre çok cazip bir rakam.
  • 09-04-2013, 15:55:08
    #2
    Yok mu alan ? Takaslara da açığım.
  • 10-04-2013, 15:10:48
    #3
    Temiz telefona benziyor. Hayırlı satışlar.
  • 11-04-2013, 12:37:48
    #4
    Beyler 300 liraya son bırakıyorum, kaçırmayın!