Akustik Gitar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alış:
Akustik Gitar
8
●
504
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Alış:
Akustik Gitar
27-03-2013, 16:07:08
#1
Oğuz
Selamlar,
akustik gitar alacağım, çok profesyonel değilim o yüzden çokta pahalı birşey aramıyorum
Barcelona LC 3400 BK 2/4 siyah seriyi bilmeyen yoktur, o tarz birşeyler olabilir.
Teklifleri bekliyorum.
27-03-2013, 19:28:42
#2
Trzibit
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LYON BY WASHBURN marka akustik gitarım çantası ve akort cihazı ile beraber satılıktır, fiyat ise 250 tl. Uygunsa pm yoluyla fotoğraf atarım.
28-03-2013, 00:42:30
#3
Chile_Mix
Ibanez V50N
elektronik akord aleti
çantası
askısı
Yedek 2 adet pin
3 adet pena
(penaları akord aletini vs. koymak için)ufak bir çanta
Sap ayarı için anahtar
İsterseniz yarın resim çekebilirim.
28-03-2013, 00:46:47
#4
F.Gungor
Klasik verelim sana, akustik vardı daha yeni sattım.
28-03-2013, 00:49:28
#5
Radius
Üyeliği durduruldu
Konuyu takip ediyorum, benzer bir gitar ben de alabilirim.
28-03-2013, 02:05:31
#6
Oğuz
Radius adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu takip ediyorum, benzer bir gitar ben de alabilirim.
http://www.toyzzshop.com/oyuncak-muz...02c13ad791c83/
Sana bundan alak
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:05:31 -->-> Daha önceki mesaj 02:05:00 --
İlgili kişilere dönüş yaptım.
F.Gungor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Klasik verelim sana, akustik vardı daha yeni sattım.
yok hacı akustik lazım
28-03-2013, 02:08:05
#7
Radius
Üyeliği durduruldu
Vesselam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.toyzzshop.com/oyuncak-muz...02c13ad791c83/
Sana bundan alak
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:05:31 -->-> Daha önceki mesaj 02:05:00 --
İlgili kişilere dönüş yaptım.
yok hacı akustik lazım
Ayıp ayıp, gençliğimde iyi gitaristtim ben
28-03-2013, 02:21:42
#8
F.Gungor
Vesselam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.toyzzshop.com/oyuncak-muz...02c13ad791c83/
Sana bundan alak
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:05:31 -->-> Daha önceki mesaj 02:05:00 --
İlgili kişilere dönüş yaptım.
yok hacı akustik lazım
Daha gençsin parmaklarını parçalatma bu yaşta
28-03-2013, 02:45:55
#9
Oğuz
F.Gungor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha gençsin parmaklarını parçalatma bu yaşta
2006'dan bu yana saz çalıyorum, ama gitar zorladı tabi biraz, zamanla alışırız olsun
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler