• 27-03-2013, 16:07:08
    #1
    Selamlar,

    akustik gitar alacağım, çok profesyonel değilim o yüzden çokta pahalı birşey aramıyorum

    Barcelona LC 3400 BK 2/4 siyah seriyi bilmeyen yoktur, o tarz birşeyler olabilir.

    Teklifleri bekliyorum.
  • 27-03-2013, 19:28:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LYON BY WASHBURN marka akustik gitarım çantası ve akort cihazı ile beraber satılıktır, fiyat ise 250 tl. Uygunsa pm yoluyla fotoğraf atarım.
  • 28-03-2013, 00:42:30
    #3
    Ibanez V50N
    elektronik akord aleti
    çantası
    askısı
    Yedek 2 adet pin
    3 adet pena
    (penaları akord aletini vs. koymak için)ufak bir çanta
    Sap ayarı için anahtar

    İsterseniz yarın resim çekebilirim.
  • 28-03-2013, 00:46:47
    #4
    Klasik verelim sana, akustik vardı daha yeni sattım.
  • 28-03-2013, 00:49:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu takip ediyorum, benzer bir gitar ben de alabilirim.
  • 28-03-2013, 02:05:31
    #6
    Radius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu takip ediyorum, benzer bir gitar ben de alabilirim.
    http://www.toyzzshop.com/oyuncak-muz...02c13ad791c83/

    Sana bundan alak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:05:31 -->-> Daha önceki mesaj 02:05:00 --

    İlgili kişilere dönüş yaptım.

    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klasik verelim sana, akustik vardı daha yeni sattım.
    yok hacı akustik lazım
  • 28-03-2013, 02:08:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.toyzzshop.com/oyuncak-muz...02c13ad791c83/

    Sana bundan alak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:05:31 -->-> Daha önceki mesaj 02:05:00 --

    İlgili kişilere dönüş yaptım.



    yok hacı akustik lazım
    Ayıp ayıp, gençliğimde iyi gitaristtim ben
  • 28-03-2013, 02:21:42
    #8
    Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.toyzzshop.com/oyuncak-muz...02c13ad791c83/

    Sana bundan alak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:05:31 -->-> Daha önceki mesaj 02:05:00 --

    İlgili kişilere dönüş yaptım.



    yok hacı akustik lazım
    Daha gençsin parmaklarını parçalatma bu yaşta
  • 28-03-2013, 02:45:55
    #9
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha gençsin parmaklarını parçalatma bu yaşta
    2006'dan bu yana saz çalıyorum, ama gitar zorladı tabi biraz, zamanla alışırız olsun