Arkadaslar elimde bulunan ginepigleri satmak istiyorum yavrusunu aldıgım ve bakımlarını düzenli yaptıgım hayvanlardır. Hiç bir sağlık problemeri yoktur.
Hayvanları piyasasının altında vericem isteyen arkadaş arastırır fiyatlarına bakar 2 adet yavu var su anda yavruların adet fiyatı 40 tl dir. anne ve baba ayrı ayrı satılmayacaktır. Baba olan hayvanın tüyleri ters cıkmaktadır. Çifti almak isterseniz 100 tl ye anlasabilirz. Elimde ekstradan bir tane daha büyük anaç var elimde onuda 35 tl ye bırakabilirim.
Eğer hepsini alırsanız yani aileyi kafeste hediyem olacaktır. Ama sadece yavru yada çifti alırsanız kafes 25 tl ye veririm.
Fotoların linkleri:
http://b1303.hizliresim.com/17/r/ld6y4.jpg anne ve yavrulara aittir.
http://b1303.hizliresim.com/17/r/ld724.jpg anne
http://b1303.hizliresim.com/17/r/ld737.jpg yavrular
http://b1303.hizliresim.com/17/r/ld746.jpg baba
http://b1303.hizliresim.com/17/s/ld755.jpg baba
Satış: Ginepig
3
●517
- 24-03-2013, 01:27:48Fiyat uygunmuş tek yavru alsak yaşar mı acaba? Benim bildiğim kadarıyla beraber yaşamayı severmiş guinea pigler.
- 25-03-2013, 23:36:16ben tek olarak bakmadım hiç ama yasamasına yasarda bence de tabiki yanında baska bir tane daha olursa daha iyi olur düsüncemSohbetKeyfi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle