• 11-03-2013, 21:21:42
    #1
    Replika s3 kazığından sonra artık aldığım he ürünün mutlaka orjinal olması gerektiğine inanarsk ilk işim tabiki telefon eksikliğimi gidermek olacak.Orjinal Amerika ya da İngiltere çıkışlı iphone 5 arıyorum.Ürün hiç kullanılmamış olacak ve satışı yapan arkadaş mutlaka ileride ulaşabileceğim birisi olmalı.(Dükkan sahibi) Kayıtsız olabilir.Bu aralar yurtdışından gelen akrabam çok.Birisinin pasaportuna kayıt edebilirim.Ürünü sanalpazar ya da gg üxerinden taksitli alabilirim.Buna göre son fiyatınızı kargo ücreti içinde veriniz lütfen.Teşekkürler..
  • 11-03-2013, 23:48:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...one-5-a-2.html