• 09-03-2013, 17:19:24
    #10
    RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HTC one X / Mevcut ancak kutusu felan yok.
    yok kardeş ben one alacam one x zaten vardı sattım sağolasın
  • 09-03-2013, 17:22:41
    #11
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    htc one getiren varmı yada elinde olan varsa ne kadar
    HTC One en erken 15 Mart'ta gelecek. Şuanda konuşulan ise Mayıs'ın sonunda tüm dünyada çıkacağı. Yani satan yok, bu nedenle de alamazsınız
  • 09-03-2013, 17:26:12
    #12
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HTC One en erken 15 Mart'ta gelecek. Şuanda konuşulan ise Mayıs'ın sonunda tüm dünyada çıkacağı. Yani satan yok, bu nedenle de alamazsınız
    hocam var benim cihaz bugün geldi eve ingiltereye. yanlız kaynanam dün türkiyeye geldi.gelen yok trye posta ile geldimi sıkıntılı onu iade edecem ingilterede fones4u da temin edilmeye başlandı
  • 09-03-2013, 17:27:48
    #13
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam var benim cihaz gugün geldi eve ingiltereye yanlız kaynanam dün türkiyeye geldi posta ile geldimi sıkıntılı ingilterede fones4u da temin edilmeye başlandı
    pre-paid versiyonları geldi mi demek? bunu bilmiyordum, umarım 15 Mart'a biz de görürüz artık
  • 09-03-2013, 17:28:59
    #14
    evet ben 459.99 aldım ama posta ile nasıl olur ya gümrüğe takıldımı al başına iş
  • 09-03-2013, 17:30:21
    #15
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ben 459.99 aldım ama posta ile nasıl olur ya gümrüğe takıldımı al başına iş
    telefonumu orada unuttum deseniz? yok mu ki bir yolu? bir de bize inceleme videosu yapardınız ki tadından yenmezdi
  • 09-03-2013, 17:40:24
    #16
    ya bilemiyomki kaynanamda 4 güne dönüyor 30nda gelen varda kim beklesin o kadar
  • 10-03-2013, 16:13:58
    #17
    yokmu one olan yada ingiltereden getiren ücretli
  • 10-03-2013, 17:48:22
    #18
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu one olan yada ingiltereden getiren ücretli
    hocam bu gidişle 3 hafta geçer zaten, sen de kendi ürününü alırsın