Metebzn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İphone Şarj Aleti - 20W - 4dolar
34
●2.672
- 03-01-2023, 14:49:02Arkadaşlar konu altı değil merak edilenler whatsaptan yazılsın profilimde mevcutMMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2023, 23:44:05Telefon numarası iletir misiniz. Yarın duruma göre sipariş edeceğim.
- 04-01-2023, 09:53:35Merhaba, satışını gerçekleştirdiğiniz ürün 4 dolara alınabilecek ve satılabilecek bir ürün değildir. Zaten orjinalliği hususunda tarafınıza sorulan "Orjinal mi?" sorularına "A+++" vb. türevlerinde cevap verdiğiniz için bunu kabul ediyorsunuz.
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...limitleri.html bağlantısında bulunan Ticari Konu Açma Şartları sayfasında "Replika ürün satışı yapanların ürünlerin replika olduğunu konuda belirtmesi zorunludur." ibaresi mevcuttur. Lütfen konunuzu bu şablona uygun düzenleyiniz.


