Tablet odin3 ekranından nasıl çıkarım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tablet odin3 ekranından nasıl çıkarım?
0
●
611
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
Tablet odin3 ekranından nasıl çıkarım?
05-01-2013, 19:26:39
#1
xBartu
Hatayla babam odin3 moduna girmiş. Sakın kapamayın. Yazıyor. Odin3ü indirdim. Starta basıyorum hiç birşey olmuyor yardım edin.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler