• 16-11-2012, 09:50:17
    #1
    Selam Arkadaşlar

    Kore Malı S3 kullanan varmı Forumda ?

    Varsa Fotograf yada Videosunu Konuya Postlayabilirlermi

    Saygılarımla
  • 16-11-2012, 10:09:33
    #2
    Benim ki Vietnam üretimi...
  • 16-11-2012, 10:33:49
    #3
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ki Vietnam üretimi...
    Hocam Fotografı veya video çekebilirmisin ?
  • 16-11-2012, 11:12:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende Android : 4.0 işlemci İphone4S yada S3 arıyorum replika..
    Ortalama 250 - 350 TL aralığında arkadaşlar varmı satış yapan ?
  • 16-11-2012, 11:14:55
    #5
    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Android : 4.0 işlemci İphone4S yada S3 arıyorum replika..
    Ortalama 250 - 350 TL aralığında arkadaşlar varmı satış yapan ?
    var Forumda dolu ben S3 arıyorum Siyah Onun soruyorum Sanalpazar üzerinden alacam.
  • 16-11-2012, 13:00:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var Forumda dolu ben S3 arıyorum Siyah Onun soruyorum Sanalpazar üzerinden alacam.
    Hocam ben bakıyorum ama bulamadım hep ucuk kaçık fiyatlar vermişler ..
  • 16-11-2012, 13:25:33
    #7
    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bakıyorum ama bulamadım hep ucuk kaçık fiyatlar vermişler ..
    Adamı Aradım Kore Malı Dedi Siyah modelide mevcutmuş Bakalım.
    http://www.sanalpazar.com/Galaxy-S3-...si__isp4807028
  • 16-11-2012, 13:28:03
    #8
    Ha sen çakma mı soruyorsun? Bende ki orjinal.
  • 17-11-2012, 20:56:13
    #9
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha sen çakma mı soruyorsun? Bende ki orjinal.
    evet Kore malı S3'lerin fotografını ve videosunu arıyorum.