Selam Arkadaşlar
Kore Malı S3 kullanan varmı Forumda ?
Varsa Fotograf yada Videosunu Konuya Postlayabilirlermi
Saygılarımla
Kore Malı S3 Kullananlar ?
14
●9.704
- 16-11-2012, 10:33:49Hocam Fotografı veya video çekebilirmisin ?Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2012, 11:12:36Üyeliği durdurulduBende Android : 4.0 işlemci İphone4S yada S3 arıyorum replika..
Ortalama 250 - 350 TL aralığında arkadaşlar varmı satış yapan ? - 16-11-2012, 11:14:55var Forumda doluGokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben S3 arıyorum Siyah Onun soruyorum Sanalpazar üzerinden alacam.
- 16-11-2012, 13:00:04Üyeliği durdurulduHocam ben bakıyorum ama bulamadım hep ucuk kaçık fiyatlar vermişler ..barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2012, 13:25:33Adamı Aradım Kore Malı Dedi Siyah modelide mevcutmuş Bakalım.GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sanalpazar.com/Galaxy-S3-...si__isp4807028 - 17-11-2012, 20:56:13evet Kore malı S3'lerin fotografını ve videosunu arıyorum.Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben S3 arıyorum Siyah Onun soruyorum Sanalpazar üzerinden alacam.