is amacli dusunuyorsaniz androidten uzak durun bence. ben kendimde is amacli samsumg tab 2 10.1 almistim, 1 ay kullandim is yapmak istedigimde tam bir iskence yasatiyordu, micro dalgada 2 saniye bekletip bozuk diye geri verdim ve yerine ipad 3 aldim ve cok sukur dertlerimden kurtuldum.
size tavsiyem ilk onceliginiz win 8 tapletler olsun, 2. secenek ipad ve son olarak android olsun
internetteki flash animasyonlarını açabiliyomusunuz? evinizde yüklediğiniz bir müziği ipad ile iş yerine götürebiliyormusunuz ? klavye mouse bağlayabiliyormusunuz? harici hdd video oynatma ? aynı anda 3 - 4 uygulama kullanabiliyormunuz ? film izlerken 12 saat piliniz dayanıyormu ?
böyle birşey
Sony Tabletalsaydınız bunları yapabilirsiniz.