• 02-09-2012, 19:09:37
    #19
    Üyeliği durduruldu

    benimkisi de böyle
  • 13-09-2012, 23:30:32
    #20
    HTC Explorer..


  • 14-09-2012, 01:14:19
    #21
    widget tan ziyade sık kullandığım uygulamaları ana ekrana atıyorum.

  • 25-09-2012, 12:58:24
    #22
    Ammada çok HTC kullanan varmış son mesajlarda Buda şimdilik benden

  • 19-04-2013, 01:25:35
    #23


  • 19-04-2013, 01:40:04
    #24
    oyun ve sosyalden başka birşey yok.jpg
  • 19-04-2013, 06:43:03
    #25
  • 22-04-2013, 22:18:30
    #26
    buda benim
  • 08-09-2013, 10:15:12
    #27
    LG Nexus 4



    Tapatalk ile gönderildi