Android telefonum önceden mobil bankacılığa girdiğimde gelen sms i otomatik doldurulsun mu diyordu evet deyince direk yapıştırıyordu ancak son 15 gündür bir sorun var artık o seçenek çıkmıyor var mıdır bunun bir ayarı acaba?