• 25-12-2023, 19:38:20
    #1
    Ve yıl 2023, en son seri 15… 🙂
    O kadar iphone modeli çıktı ancak benim aklımdan silinmeyen ve en karizmatik tasarıma sahip olduğuna inandığım cihaz hep 5s…

    Halihazırda 14 pro max kullanıcısıyım. 5s’im varken telefon ciddi seviyede kaliteli hissettirirdi. Kendine has bir kasa yapısı ve ağırlığı vardı. Renkleri de şimdikilerden bir hayli güzeldi bence. Sizin efsane modeliniz hangisi?
  • 25-12-2023, 19:38:50
    #2
    14 pro max şahsi fikrim hocam
  • 25-12-2023, 19:39:41
    #3
    Katılıyorum 5s ve se 1. nesil kasalar müthişti. Aynı zaten de
  • 25-12-2023, 19:42:29
    #4
    Bende hakkımı 5S'den yana kullanıyorum mükemmel bir kasaydı, çok sağlamdı
  • 25-12-2023, 19:45:10
    #5
    Kesinlikle iphone 3. Devrim niteliğinde bir telefondu. O zamanlar rakipleri internete bile giremezken iphone 3 ile insanlık tarihi gerçek bir telefonla tanışmıştı.

    Yalnızca oldlar şu uygulamayı hatırlar.


    https://www.youtube.com/watch?v=uBAf...MyTechnologyyy
  • 25-12-2023, 19:45:10
    #6
    Bence de 5S, silver vardı hala saklıyorum (
  • 25-12-2023, 19:47:07
    #7
    Bana xs max hocam bütün cihazları kullandım ama tek zevk aldığım keyif aldığım cihaz şuan gerçekten temizininbulsam tekrar alırım.
  • 25-12-2023, 19:48:03
    #8
    Hepsini kullandım ama 4s'in yeri başkadır. Onun verdiği premium hissini hiçbir iPhone modeli vermedi.
  • 25-12-2023, 19:49:11
    #9
    15 pro max , eskilerden de 6s